نظرات اساتید در مورد سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نمره مخاطبین صفحه پل به پوستر سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رای مخاطبین صفحه
سازمان زیباسازی شهرداری تهران کمپینی با عنوان (بسیجی یعنی ) و شعار (بسیج پاره تن مردم) را از طريق ۲۵۰۰ رسانه محیطی(بیلبورد، استرابورد و…) رونمایی کرده است. نظر شما درباره
آیا این بیلبورد ها ما را به کتابخوانی ترغیب میکند؟
سازمان زیباسازی شهرداری تهران در هفته کتاب و کتابخوانی، طرحهای فرهنگی خود را در سطح شهر نصب کرد. این طرح با شعار کتاب خوب بخوانیم از طريق ۵٠٠ رسانه محیطی(بیلبورد،
دیوارنگاه جدید خانه طراحان در میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد. در این طرح به موضوع مسئولین و خدمت به مردم پرداخته شده است. نظر شما درباره طراحی، ایده، اجرا و استراتژی
لباس طرفداران تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر با نام <<پیروز>> روز شنبه (14 ابان) با حضور سید مجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد لباس و دبیر شورای
از کلیک بر یک دکمه در آمریکا تا خشونت در خیابان های تهران، آخرین اعتراضات در ایران از بیرون مهندسی و تحریک می شود.ناآرامیهای داخلی در ایران در واکنش به
راه رفتن آموختنی است بررسی میزان تحقق اهداف کمپین مذکور نیازمند آگاهی از اهداف مدنظر متولیان این رویداد و نیز سنجههای مرتبط است. چرا که ارزیابی، جزئی از فرایند منطقی
یکی از ویژگیهای مهم یک مدیر یا سیاستگذار فرهنگی برخورداری از نگاه نو و خلاقانه در طراحی و اجرای پیامهای فرهنگی-اجتماعی است. حتماً میتوان نقدهای متفاوتی در لایههای راهبردی و