نقد و نظر

آخرین اخبار و رویدادها

سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

نظرات اساتید در مورد سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نمره مخاطبین صفحه پل به پوستر سی و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رای مخاطبین صفحه

نظر شما درمورد کمپین بسیجی یعنی

سازمان زیباسازی شهرداری تهران کمپینی با عنوان (بسیجی یعنی ) و شعار (بسیج پاره تن مردم) را از طريق ۲۵۰۰ رسانه محیطی(بیلبورد، استرابورد و…) رونمایی کرده است. نظر شما درباره

آیا این بیلبورد ها ما را به کتابخوانی ترغیب میکند؟

سازمان زیباسازی شهرداری تهران در هفته کتاب و کتابخوانی، طرح‌های فرهنگی خود را در سطح شهر نصب کرد. این طرح با شعار کتاب خوب بخوانیم از طريق ۵٠٠ رسانه محیطی(بیلبورد،

می‌گذرد مثل ابر فرصت خدمت به خلق

دیوارنگاه جدید خانه طراحان در میدان ولیعصر(عج) رونمایی شد. در این طرح به موضوع مسئولین و خدمت به مردم پرداخته شده است. نظر شما درباره طراحی، ایده، اجرا و استراتژی

یوز در مقابل پیروز!

لباس طرفداران تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر با نام <<پیروز>> روز شنبه (14 ابان) با حضور سید مجید امامی رئیس کارگروه ساماندهی مد لباس و دبیر شورای

رمز گشایی جنگ آنلاین پنتاگون علیه ایران

از کلیک بر یک دکمه در آمریکا تا خشونت در خیابان های تهران، آخرین اعتراضات در ایران از بیرون مهندسی و تحریک می شود.ناآرامی‌های داخلی در ایران در واکنش به

اقدامی خلاقانه و بی‌سابقه در بیلبوردهای تبلیغاتی تهران

اتفاقی که در این حوزه افتاده است، سابقه‌ای در ایران ندارد و اولین بار است با این گستره از نویسنده‌ها و شاعران اتفاق افتاده است. به نظر من رویکرد بسیار

راه رفتن اموختنی است

راه رفتن آموختنی است بررسی میزان تحقق اهداف کمپین مذکور نیازمند آگاهی از اهداف مدنظر متولیان این رویداد و نیز سنجه‌های مرتبط است. چرا که ارزیابی، جزئی از فرایند منطقی

پویشی برای پاسداشت خالقان سایه‌نشین

یکی از ویژگی‌های مهم یک مدیر یا سیاست‌گذار فرهنگی برخورداری از نگاه نو و خلاقانه در طراحی و اجرای پیام‌های فرهنگی-اجتماعی است. حتماً می‌توان نقدهای متفاوتی در لایه‌های راهبردی و

امر بصری و عنصر بصری در شهر

امر بصری و عنصر بصری در شهر معنای گسترده ای دارد و تنها چهارچوب مرجع و رایج اثر گرافیکی نیست و هر عنصری در شهر می تواند نقش مطلوب و

بارگذاری بیشتر